Vila I frid älskade Johan<3<3<3<3 Varför???

Varför skulle de just hända dej:( det är så ofattbart jag fattar inte att de har hänt
du gör så ont från topp till tå och i mitt hjärta de är verkligen någon som fattas hos mig, snälla johan det är verkligen jobbigt, du är saknad av alla detta kom verkligen som en chock hoppas att du har de bra där du är nu och att du tittar ner på oss o vinkar och visar att du älskar oss<3<3<3 älskade du älskar dej och kommer alltid att göra de<3<3<3<3

Det är nyttigt för mig och få skriva vad jag just nu känner och tänker annars skulle de aldrig har gått.....















R.I.P 1983-05-22 - 2010-09-04 varför ingen kan besvara den frågan??







Jag har älskat dej och kommer verkligen att göra de, du fattas hos oss<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: anonym

hur dog han ?

2010-09-05 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0