Johan<3<3<3<3<3

Hej!

Även fast de är svårt så ska jag skriva och berätta om gamla goda minnena med dig:)

Jag kommer ihåg första gången ja pratade med dig i telefonen så sa jag till dig, vilken cool dialekt du har och sen fråga jag var du kom ifårn då svarade du till mig i boschen men var frågade jag och då sa du att de heter Obbola een by utan för Umeå. Vi pratade en lång stund, sen ringde jag flera gånger för att jag ville prata med dig, det var Eva en kompis som sa att du var en jätte fin och go kille så hon gjorde så att jag fick kontakten med dig och på den vägen så började jag också på samma skola som er, redan när ja kom till skolan första dagen så blev du helt till dig och sa att du tyckte jag var en söt flicka...Vi började snacka mer och mer på skolan, kommer ihåg att vi satt i datasalen på skolan och jag var inne på sidan som hette Vildawebben och där var du också inne så vi skrev till varann en massa saker och att ja tycker verkligen du var en söt flicka sa du. Vi fortsatte så en lång tid. Sen så skulle vi åka på utlandsresa med klassen till Tunisien, när vi hade kommit fram till hotellet som vi skulle sova på så vet jag att du fick sova med Bernt en av alla assistenter och att jag fick sova med Marie. Men det gick ju bra ändå. Varje dag från de att vi kom dit så om jag inte var där nere med er så frågade du någon av mina kompisar eller en assistent var är Emma.  Varje kväll när vi var ut och åt middag så satt du & jag och tåflörttade för vi ville alltid sitta mitt emot varandra så var de verkligen. Sen en dag när vi gick till havet och solade så råkade jag somna i solen och brände ryggen mycket, de var då du och Kajsa fylde år men inte på samma dag,   och vi hade bestämt oss att vi skulle äta inomhus och ja satt och frös för att jag hade fått frossa efter att jag hade bränt mig på ryggen i solen. På morgonen dagen efter så sov jag väldigt länge så ni andra han sitta ner vi poolen och sola, sen kom Marie upp och sa att Johan har frågat efter dig många gånger nu och han vill att du ska komma dit ner så att vi kan gå iväg och äta lunch...Efter lunchen så  gick jag upp till hotellrummet och du frågade mig om du fick följa med då svara jag Ja absolut, jag satt mig på sängkanten och du la dig tvärs över sängen och vi kollade ut då sa du undra om man kan se tv3 här.....Sen tog du tag i mig och gav mig min första puss som jag fick av dej, sen gick vi ner till de andra och vi skulle hålla detta hemligt så vi gjorde de....
Hemresan, när vi skulle åka hem så hamnade du ganska så långt fram i planet och jag hamnade absolut längst bak (typiskt) när vi hade landat på Arlanda så var det en lång väntan så du och jag gick och satte oss på en bänk och pratade och vi höll handen, sen kom ditt ex och satte sig brevid och låtsade som att de var bara hennes kille, men tillslut så blev hon sur och gick bara iväg. När vi klev på planet mot Skellefteå så satt du och jag tillsammans vi hade ingen annan brevid oss bara bakom och framför tur var väl de hehe..... När vi kom tillbaka till Solvik så gick ja och lämna väskan på mitt rum och du på ditt, jag kom nästan direkt till dig och hjälpte dej och packa upp, sen ställde du en fråga till mig hur tycker du om mig? som person eller kompis och jag svarade som person så då var du tvungen att gå till Maria och säga att du hade inga känslor kvar för henne och att du ville bara vara kompis med henne, och ja hon accepterade de ju men sen fick ja skulden för allt...

Vi blev tillsammans den 20030520 och ett år efter de så bestämde vi oss för att vi skulle förlova oss så vi tog hem broschyrer och började kolla på ringar men hitta som ingen så vi bestämde oss för att Marie skulle följa med oss till guldaffären och vi skulle få se på ringarna, vi bestämde oss för en halv tjock slät guldring, sen bestämde vi oss vilket datum vi skulle göra de och det blev 20040521 och då var vi på Sunnie beatch med klassen igen ett år efter att vi varit i Tunisien.

Hotellet som vi bodde på i sunnie beatch hade all in clusing så vi fick ett armband som vi skulle ha på oss hela tiden vi var där, för då fick vi drick hur mycket vi ville, äta allt som fanns på hotellet.
Du och jag bodde i samma rum på resan och de var guldvärt att bo med dig. Vi solade och myste mycket under den tiden för vi var ännu nykära då...:P Dagen som vi skulle förlova oss så gick vi till ett cafe och tog vi varsina goda glassar (som vi hade ätit tidigare i veckan), vi förlovade oss där när vi satt och åt glassen, marie tog kort på oss och jag har ännu kvar korten sen den tiden. Vi hade förbetalat och fixat annonserna som skulle visas i tidningen samma dag som vi förlovade oss, din mamma hade inte sett annonsen, det var din moster som sa det till henne och hon blev verkligen överraskad av de och samtidigt glad:D Denna dag kommer verkligen att leva kvar i mina minnen och även i dina finns de säkert kvar. Du var så lycklig när vi hade hittat till varandra jag var också de.

Samma år som vi kom från den resan så slutade du skolan och jag hade ett år kvar.
När vi hade varit tillsammans ett tag så blev vi kallade för turtterduvorna av alla på skolan.
Men de accepterade vi.......

När jag började mitt sista år på skolan så varje helg åkte jag till dig i Umeå (Obbola) och var med dig hela tiden vi kunde knappt vara utan varann vi ville alltid vara med varann.

En helg kom du och hälsade på mig på skolan och vi hade de roligt där med....

När jag slutade skolan så ville jag inte flytta tillbaka till Gällivare så jag flyttade in hos dig och dina föräldrar och där bodde vi ända tills du fick din lägenhet i Umeå det var i december 2007 om ja inte kommer ihåg helt fel nu... Där blev vi sambos till slut och trivdes bra tillsammans. Jag bodde med dej ända tills december 2009 sen fick jag min lägenhet som jag har på Sandbacka och bor ännu där. Vi hade lite fnurra på tråden men vi blev tillsammans igen 20100213 dagen före alla hjärtans dag och då var vi också glada att vi hade hittat tillbaka till varandra igen....

Nu har jag verkligen skrivit om gamla goda minnen med dej Johan Lundberg och jag hoppas att alla som minns den tiden bevarar den i sina hjärtan och över allt annat sprid glädjen från den tiden.
Det är så himla jobbigt om man bara ska sörja och sörja.....

Jag kommer verkligen att spara alla dessa minnen i mitt hjärta och ta upp dem när tiden är som jobbigast och Jag Saknar dig som mest...



DU ÄR VERKLIGEN ÄLSKAD OCH SAKNAD AV ALLA SOM LÄRDE KÄNNA DIG OCH ÄLSKADE DIG

JAG KAN ÄN IDAG INTE FATTA ATT JAG PRATADE MED DIG I FREDAGS 20100903 OCH ATT DE VAR SISTA GÅNGEN FÖRALLTID......TÅRARNA RINNER JAG ÄLSKAR OCH SAKNAR DIG!!

HOPPAS ATT DU HAR DET BRA OCH SLIPPER LIDA OCH SLIPPA TA ALLA MEDICINER SOM DU INTE KUNDE VARA UTAN GLÖMDE DU DOM SÅ FICK DU ETT ANFALL......


INGEN KOMMER ATT KUNNA BESVARA PÅ DENNA FRÅGA; VARFÖR FICK DU INTE VARA FRISK FÖR VARFÖR VAR DU SOM SKULLE FÅ DEN DÄR SJUKDOMMEN????


TÅRARNA RINNER BARA FÖR MIG MEN JAG MÅSTE LEVA VIDARE MEN DE FÅR TA DEN TID DE TAR:'(



JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA OCH KOMMER ALLTID GÖRA DE FOREVER JOHAN LUNDBERG






DU ÄR ÄLSKAD OCH SAKNAD




















Kommentarer
Postat av: Jeanette

Fint inlägg. Jag beklagar sorgen :(

2010-09-06 @ 15:27:34
URL: http://jea.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0