Fortsättning av goda minnen del 3















Nu kommer fortsättningen av dem goda minnena del 3!



Jag kommer så väl ihåg när du skulle flytta in i din nya lägenhet som var anpassad för dig, du var super glad några veckor innan så var vi på Comfort möbler i Umeå och du köpte en massa möbler, matbord och stolar, en dubbelsäng, med två sängbord, samt soffbord och soffa (en trea och en tvåa) i brunt skinn dem var väldigt sköna och mjuka. Sen kompleterings handlade du de som inte var så himla akut. Bland annat så köpte du och din bror Leif en stereo möbel med fyra fack, sen fick vi en byrå av din mamma i julklapp ett år efter att vi hade bott i lägenheten.
Du handlade också en massa mattor, en dammsugare (den e super bra), microvågsugn, och lite mer städsaker.
Strykjärnet och strykbrädan fick vi av din pappa och en massa olika lampor köpte han till oss.
Första julen så tror jag att vi firade med dina föräldrar och släktingar det var super kul, men jag kommer faktiskt inte ihåg var vi var men ja tror att vi var hos din bror Leif i hans villa. Och när (tomten) skulle dela ut alla julklappar så läste han mest upp ditt namn för det var du som fick mest julklappar av oss alla som var där...
Din mamma köpte mest kläder åt dig, fast du sa jag har så mycket kläder det får snart inte plats i min garderob;(
Vi har nästan varje sommar varit med på junibas på Solvik, men ett år så var vi inte med för då tog min bror studenten så då när junibas var så var vi i Gällivare istället de året men annars har vi varit med alla år.
Det var har varit super kul på junibas alla år som vi har varit med, vi har alltid längtat till de.
Och nu sista sommaren så fick vi avsluta de en dag tidigare än alla andra för att vi skulle till Gällivare på begravning min farfars var de, men de gick bara bra. Vi var bara i gve över helgen typ, sen var vi tvungen och åka tillbaka till Umeå igen. Sen i sommar så har du varit med din mamma i stugan eran som ligger i Vänjaurträsk ett ställe som ligger en bit ifrån lycksele. Sen var vi hela gänget där när de skulle vara vänjaurfesten, så då var vi verkligen en stor familj på ca 12st så då var vi verkligen många, men de var super kul de. Festen var super kul som vi var på men de var mycket mygg och inskter men annars var den bra. Vi var där till måndag typ sen var vi tvungen att åka tillbaka till Umeå, och jag skulle packa om för att jag skulle åka till min mamma i Piteå till stugan. Jag gick själv till bussen, men vi gav varandra många pussar och kramar sen sa vi till varann Jag älskar dig Emma sa du och jag sa Jag älskar bara dig Johan av hela mitt hjärta forever.....
Jag var borta väldigt länge och fick dåligt samvete för att ja inte hann vara i umeå så mycket i sommar.
Men vi hann ändå vara med varann i sommar det har varit en super sommar men ja har dåligt samvete för att jag inte har kunnat vara med dig hela somnmaren.


Nu kommer jag ihåg när vi var med min pappa (svärfar) i fjällen och sov i tält och du fick fiska, du var verkligen stolt av att få vara i fjällen, men de var inte nå bra väder precis men det gjorde inget för vi mådde ändå bra, vi hade ju varann du hade verkligen tur för du fick en röding som var ganska stor, sen när vi kom hem så ville du ge fisken till min mormor Elin hon blev verkligen glad över den.

Vi har verkligen hunnit med mycket tillsammans du och jag, varit och rest med skolan, även med dina släktingar och din mamma, hunnit vara på din brors bröllopp, ja vi har verkligen gjort mycket. men nu går de inte att göra nå mera, jo jag och du kan göra en massa saker tillsammans ännu.

För 2år sedan så åkte vi till Västerås till din bror och hans nuvarande fru Angelica, det skulle gifta sig men de var bara de närmaste som var där, du bar fram ringarna till dem, du var så lycklig. Efter kyrkan så åkte vi till världshuset i Kolbäck där vi skulle äta tre rätters middag. Det var super god mat. Sen dansade vi och umgicks med varandra hde de super kul. Sen var det bara att gå hem och sova typ.

Idag har jag framkallt en massa bilder på dej och mej men mest av allt på dej, jag ska ha som minnen för du är verkligen saknad älsklingen min älskar dig fortfrarande och kommer alltid att göra de.
du fattas hos oss....



soo sweet boy


Dessa är endel av korten som jag har framkallt och ska rama in och bevara dem:)



















Detta är nallen som tillhör dig och kommer alltid att vara med dej var du än går och..



Allt detta har din kära flickvän Emma skrivit för att vi ska minnas dig så som du var.
Jag saknar ditt leende du hade alltid ett leende på din läppar saknar de...



Älskar bara dig älsklingen min Johan Lundberg!!!
mitt       slår för dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0