En vacker höst dag!

Lördag:

Idag har jag vaknat kl 8.52 då steg jag upp klädde på mig och åt frukost, sen borstade jag tänderna och klädde på mig ytterkläderna och gick till Linda & Betty, för att jag och moster skulle gå med dem till fotbollen, min bror Rasmus har spelat 3 matcher idag det gick hyfasat bra, du hejade säkert också på honom fast jag hörde det svagt.
Sen gick vi till Coop och handlade lite grann innan vi gick till mormor med varorna och åt lite lunch innan Anders skjutsade tillbaka oss till fotbollen igen för att vi skulle se resten av fotbollen.
Jag har stått och fryst hela dagen, för du stod inte bakom mig och värmde mej, men jag tror ändå att du stod där även fast jag inte såg dig, du har verkligen mjuka händer som ja kommer ihåg, men nu såg jag inte dem, de e mjuka och varma som det alltid har varit och kommer att vara de än.
Hoppas du också fick uppleva den vackra höstdagen och att du inte frös lika mycket som mig.
Jag har pratat med din bror Örjan ikväll han och Angelica var på ngn jaktfest, ja berättade att du hade sagt att du såg verkligen framemot att få träffa honom, han sa att de värmde att få höra de. Men de fick du aldrig mera uplleva utan du kom till den andra världen och jag hoppas verkligen att du har de bra där, du lever kvar i mina minnen och kommer alltid att göra de. FOREVER FÖRALLTID


Längtan!



I hjärtat finns ett rum
som bara är för dig.
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig.

Jag hör din varma röst
som inspelad musik.
Jag lyssnar om igen
för den är helt unik.

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram
de bilder där du ler.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära
- min längtan efter dig
när jag inte har dig nära.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0