Kyrkdockan

Hejsan!
förra onsdagen så fick min kusin en flicka som var väldigt stor, 4375g och 51cm lång, allt gick bra förutom att min kusin fick fara på operation när flickan var född.
Jag blir okså jätte sugen på de  med, jag som älskar att vara med barn....
Men först måste man sluta med nikotinet om de ska gå, så till  veckan så ska jag till sjukan och prata med en sjuksköterska om tobaksavvänjning för jag ska sluta med att snusa hoppas att dom kan hjälpa mig med de, inte roligt att vara fast med nikotinet.
På Söndag så ska vi på dop i Sävar Johans kusins barn ska döpas, de ska bli roligt men då måste man hitta nå kläder att ha på sig, går ju inte att komma i mjukiskläder heller..
aja men hade så bra//


mvh/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0