shopping helgen!

Hej!

Nu ska jag snart sova så jag orkar med morgon dagen, i mrn ska jag på stadium och köpa ett par skateskor som min kompis har lagt undan till mig *längtar*  Sen ska jag månadashandla handla på coop forum, åsså ska jag tvätta sen på kvällen så får vi besök av ett par kompisar från skellefteå, dom ska vara hos oss hela heögen.
Då ska jag laga en god middag med efterrätt, sen på kvällen ska vi väl bara umgås med varandra sitta och prata.
Lördag: Då ska jag och min kompis Eva gå på stan och shoppa, en dag på stan för tjejer *hehe*
Sen på kvällen ska vi laga tacos och kolla film mm.....

nu ska jag sova/Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

ajjaj

2009-09-23 @ 15:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0