Mitt i Natten!

God kväll!

Här sitter jag och skriver i min blogg sent på kvällen/natten, men jag har ínget annat att göra just nu.
I helgen så har jag varit hos min kompis Emelie och sovit över, vi har bakat muffins, varit på promenader, kollat på film, pratat gamla minnen sen förr, städat diskat ätit goda middagar och bara umgåst med varandra.
I början av veckan så ska jag väl inte göra så himla mycket vad jag vet, ska iaf motionera d vet jag.
På torsdag så ska jag till emeile för hennes son fyller 1år då, så då måste man dit iaf, sen på fredag så får man främanden från Skellefteå d ska bli roligt, så d blir väl att gå på stan lördag iaf, sen ska vi laga goda middagar, umgås med varandra så d ska bli roligt...
Veckan där på så har jag fullt upp, Onsdag 24/9 så ska jag till Lung & Allergimottagningen, dom ska undersöka mig, för jag mår inge bra i min astma, så d är nog ganska bra d....
Sen torsdag 25/9 så ska jag på ett möte om praktik, d ser jag fram emot för nu är jag less på att gå hemma, man gör alltid samma saker varje dag typ.Fredag 26/9 så ska jag på massage i Homlsund d ska bli skönt, sen skulle jag få prova infraröd bastu....

I oktober så ska jag åka till sthlm med emelie, vi ska dit och shoppa bara en weekend för oss två utan karlar d ska bli roligt, för vi ska på en skönhetsmässa i Kista också...*längtar*


natti natti/ emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0